Homepagina
Financieel

Wanneer ik inlog op het e-loket zie ik meerdere meldingen staan van een openstaand bedrag hoe kan dit?

Wanneer u meerdere meldingen ziet staan van openstaande bedragen voor uw abonnement kan het zijn dat u meerdere periodes nog niet heeft betaald. In een aantal scenario's kan het zijn dat u meerdere meldingen van openstaande bedragen ziet staan:
1) U heeft meerdere periodes nog niet betaald. Wanneer u meerdere periodes nog niet heeft betaald, kan het zijn dat u meerdere meldingen ziet van openstaande betalingen. In elke melding wordt ook het desbetreffende factuurnummer getoond zodat u kunt controleren om welk factuurnummer het gaat.
2) U heeft nog niet eerder gebruikt gemaakt van de mogelijkheid om met iDEAL te betalen en heeft de laatste betaling voldaan door middel van een overschrijving. Wanneer u de laatste factuur voldaan heeft door een overschrijving, kan het zijn dat de laatste overschrijving nog niet is verwerkt. Deze verwerking kan tot 21 dagen duren. Hierdoor kan het voorkomen dat u verschillende meldingen ziet. Aan de hand van het genoemde factuurnummer kunt u controleren om welke betaling het gaat.

Was dit antwoord nuttig?

Gerelateerde vragen

mediahuis-icon